Perşembe

Ufuk Bayraktar


zeki demirkubuz ustanın ocağından yetişme bir oyuncu. lakin kader filmindeki rolünden sonra işi çok zor. o rolü daha ileriye goturebilceği bir oyunculuk sergileyecegi filmi zannımca gene zeki usta çekebilir. son bikaç filminde nasıl şener şen,yavuz turgul filmlerinden başka filmlerde rol almıyorsa; bu genç arkadaşta zeki ustanın ocağından şaşmamalıdır kanımca. Zaten arkadaşın kendisi de ben bir hıyardım Zeki benden cacık yaptı diye beyanda bulunmuştur. Usta ile tanışma hikayeleri ise şöyle ceyeran etmektedir;

2002'nin son günlerinde bir akşam. İstanbul Cihangir'deki meşhur Firuzağa Kahvesi'nde biri var, tek başına oturan sakallı bir adam. Kahvenin sahibinin oğlu Ufuk'un gözü adamda. Aklı ise "Bak ben seni nasıl getirtiyorum buraya" diyen başçavuşunda. Sakallı adam "Bakar mısın, seninle bir şey konuşmak istiyorum" deyince irkiliyor: "Birkaç gündür seni izliyorum.""Hava değişimi"nin ardından askerliğin son kalan bir hafta on gününü birliğe dönmeden geçirmeye çalışan Ufuk, "Hah, beni almaya geldiler" diyor içinden. "Pardon abi, hemen geliyorum" deyip içeri gidiyor. Tam montunu alıp usulca sıvışacakken ocakçı İzzet soruyor: "Sen nereden tanıyorsun Zeki Demirkubuz'u Ufuk?" Tanımıyor tabii ki... "Ünlü bir yönetmen o" deyince rahatlayıp masaya dönüyor: "Buyur abi, seni dinliyorum..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder